fredag 3 oktober 2008

Studentmössa

Igår provade vi våra studentmössor. Beställde mössan, byxor, champangeglas, visseplpipa och en penna att skriva i mössan med. Fast visselpipan fick jag på köpet.
Jag och Angie skulle spårvagnsluffa idag för jag råkade hitta min drömklänning när jag åkte förbi. Har fått tips om var den kan finnas så jag och Angie ska kolla på den idag. Hoppas bara inte att den är för dyr. För den var verkligen jätte snygg. Tänker inte säga var den finns för då kommer alla köpa den:P
Eller kanske inte:P
Ska hem till Johanna ikväll. Var längesen jag träffade henne så det ska bli kul att träffas. Klara och Catte ska med också. Johann har fyllt år men jag har inte haft en tanke på att köpa present. Får se om jag hittar något.
Jag är jätte hungrig nu och vi har två lektioner kvar. Give me Food.
Kollade på idol i tisdag? tror jag. Alice sjung Fighter av Christina Aguilera. Jag hatar personligen Alice och tycker att hon sööög.
Christina sjunger den sååå mycket bättre.
Gå och dränk dig Alice


Inga kommentarer: