måndag 6 oktober 2008

Internet pajad

Får skriva i bloggen i skolan. Vårtat internet pajade förra lördagen och det har inte funnits mycket tod att sitta vid datorn i skolan. Men nu blidde det så. Kan sitta här ett tag.
var hemma hos Johanna i fredags. Riktigt mysigt. Vi spelade spel och jag fick värsta skrattattacken av Johannas fula miner. Var hemma kvart i 1 men satt uppe och kollade på Jimmy Kimmel show för Tokio Hotel skulle uppträda. Najs Najs
Johan gick vidare i Idol i alla fall. Han satt kvar sist med Jenny så jag satt där och var nervös över att han kanske skulle åka. Men Johannas Anton lugnade mig med att Johan skulle gå vidare. Och så gjorde han det:D
Tur för Anton!!!
Imorgon är det temadag och på onsdag ska jag lämna in min eneglska recension. Jag har inte ens läst boken så jag har lite panik över den läxan nu:P
Hjälp någon?

Inga kommentarer: