fredag 26 september 2008

FREDAG Yay

Är såå trött denna veckan trots att jag för det mesta har varit ledig. Var med mamma och handlade igår och på hemvägen köpter vi Thai mat som det finns rester av när jag kommer hem. Yammi=)
Ska till veterinären på tisdag och det innebär att jag missar en redovisning. Vill ju verkligen inte redovisa men jag vill ändå ha betyg så jag har väl inget val:P
Men jag får se hur det blir med den saken, jag kan nämligen inte byta tid:S
Imorgon ska jag och mamma köpa fiskar och växter så ska jag göra ett helvattenbyte. För nu ska det fan bli snyggt i akvariet. Har sett ut som piss sen mina fiskar blev sjuka.
Ska hem sen och lägga mig i soffan, äta min thaimat och kolla På Ellen Degeneres show.
Sen blir det väl sitta vid datorn hela kvällen och spela mitt nya sims spel som jag ännu inte har kommit igång med.
Hoppas denna långa dagen går fort:P
Pussen

Catte, var är mina sims spel? Jag börjar bli orolig

2 kommentarer:

Thina sa...

De är... uhm... sålda på eBay! :D Haha
Närå, jag har dem här. Vill du att jag ska komma bort med dem idag?

Anonym sa...

haha fan du.

Det är väl ingen brådska så sätt, men man blir ju orolig:P